Opis projektu
Odkryj najważniejsze informacje dotyczące projektu Internacjonalizacja usług firmy HRP CARE Sp. z o.o. poprzez działania promocyjne na nowych rynkach zagranicznych
Projekt „Internacjonalizacja usług firmy HRP CARE Sp. z o.o. poprzez działania promocyjne na nowych rynkach zagranicznych” realizowany przez HRP Care Sp. z o.o. uzyskał dofinansowanie z Funduszy Europejskich.
Cel projektu
Celem projektu jest wzmocnienie pozycji firmy HRP Care na rynkach zagranicznych poprzez udział w międzynarodowych wydarzeniach targowo-wystawienniczych oraz misjach gospodarczych. Działania te mają na celu promocję produktów i usług marki HRP Care oraz pozyskanie nowych partnerów biznesowych poza granicami kraju
W ramach projektu firma planuje wejście na 3 nowe rynki zagraniczne
1. Niemcy
2. Wielka Brytania
3. Hiszpania
Realizacja projektu obejmuje
· Udział w dwóch edycjach międzynarodowych targów „MEDICA in Düsseldorf”
· Organizację 12 misji gospodarczych, po cztery w każdym z krajów
docelowych (Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania)
Działania te zostały zaplanowane w sposób logiczny i efektywny, aby zmaksymalizować rezultaty projektu i zwiększyć szanse na trwałe wejście na nowe rynki
Rezultaty projektu będą obejmować
· Pozyskanie co najmniej 3 nowych klientów zagranicznych
· Wzrost udziału eksportu w całkowitych przychodach firmy
Projekt znacząco przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności polskich produktów i usług na rynkach międzynarodowych, a także wzmocni pozycję HRP Care jako innowacyjnej i konkurencyjnej marki w sektorze nowoczesnych technologii medycznych
Okres realizacji projektu
od 01.01.2025 do 31.12.2026
Wartość projektu
Wartość projektu: 402 569,48 zł
Wysokość dofinansowania z Funduszy Europejskich: 342 183,96 zł