REGULAMIN APLIKACJI MOBILNEJ „Senium Care”
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady działania Aplikacji mobilnej, a w szczególności:
- warunki korzystania z Aplikacji mobilnej;
- czynności techniczne i faktyczne składające się na procedurę instalacji Aplikacji mobilnej;
- dostarczanie zamówionych Usług;
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Aplikację mobilną;
- zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
- odstąpienie od umowy i sposób jego wykonania;
- tryb postępowania reklamacyjnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zwanej dalej Ustawą Konsumencką);
- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich;
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
- Z chwilą podjęcia czynności zmierzających do skorzystania z Aplikacji mobilnej, Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Wszelkie wątpliwości dotyczące zapisów niniejszego Regulaminu, Administrator przyjmuje pod adresem e-mail: biuro@hrpcare.com.pl.
- Integralną część niniejszego Regulaminu stanowią dokumenty, których aktualna treść jest dostępna na stronie internetowej https://hrpcare.com.pl/ i są to:
- Regulamin Świadczenia Usługi Teleopieki;
- Klauzula informacyjna dla Pacjenta korzystającego z usługi zdrowotnej;
- Klauzula informacyjna dla Osoby Upoważnionej przez Pacjenta korzystającego z usługi zdrowotnej;
- Polityka Prywatności HRP Tech Sp. z o.o.;
- Pojęcia użyte w Regulaminie oraz ich znaczenie
- Aplikacja / Aplikacja mobilna – oprogramowanie dla urządzeń przenośnych zaprojektowane w celu udostępniania Użytkownikowi informacji, dotyczących świadczonej usługi.
- HRP Tech/Sprzedawca/Usługodawca/Administrator – HRP Tech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi (ul. Jana Kilińskiego 185, 90-348 Łódź), NIP: 9471982088, REGON: 101579430, , wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000456367, przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi.
- Konto – indywidualne konto Użytkownika w Aplikacji mobilnej, do którego Użytkownik ma dostęp za pomocą indywidualnego loginu oraz hasła, umożliwiające korzystanie z funkcjonalności Aplikacji mobilnej.
- Użytkownik – osoba, która ma prawo do użytkowania dobra (usługi, technologii, narzędzi) za pośrednictwem Aplikacji mobilnej oraz do pobierania z niego pożytku, która zawarła lub może zgodnie z Regulaminem zawrzeć Umowę z Administratorem. Użytkownikiem może być Pacjent, tj. osoba, dla której – na podstawie odrębnie zawartej umowy z Administratorem – świadczona jest usługa zdrowotna (usługa teleopieki) lub Osoba Upoważniona przez Pacjenta.
- Konsument – osoba fizyczna będąca Użytkownikiem Aplikacji mobilnej, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługa – dostępna w Aplikacji mobilnej, polegająca na możliwości korzystania na podstawie Umowy między Użytkownikiem a Administratorem z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, zawierających informacje pochodzące od sparowanej z Aplikacją Opaski bezpieczeństwa Senium Care oraz z innych funkcjonalności udostępnianych w Aplikacji przez Administratora.
- Urządzenie – urządzenie przenośne zapewniające możliwość korzystania z Aplikacji mobilnej, na którym instalowana jest Aplikacja mobilna.
- Opaska bezpieczeństwa Senium Care – urządzenie przyzywowe, które zbiera określone dane i przesyła je na serwer administrowany przez Administratora, z którego następnie Aplikacja mobilna pobiera te dane dla potrzeb Użytkownika i świadczonej na jego rzecz Usługi w Aplikacji.
- Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, dostępne dla Użytkownika w Aplikacji mobilnej.
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Użytkownikowi na:
- wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
- wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika lub innych użytkowników tej usługi;
- inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
- Regulamin – niniejszy regulamin Aplikacji Mobilnej „Senium Care”. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Umowa – umowa o świadczenie Usługi, na zasadach określonych w Regulaminie, zawarta na czas nieokreślony, w momencie założenia Konta w Aplikacji mobilnej oraz zaznaczenia przez Użytkownika odpowiedniego checkboxa, zawierającego oświadczenie o akceptacji i zapoznaniu się z Regulaminem Aplikacji oraz Polityką Prywatności, pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem.
- Aplikacja – informacje ogólne
- Aplikacja mobilna „Senium Care” jest oprogramowaniem dla urządzeń przenośnych, zaprojektowanym wyłącznie w celu udostępniania Użytkownikowi Usługi polegającej przede wszystkim na udostępnianiu informacji, dotyczących odrębnie świadczonej usługi medycznej (usługi teleopieki) na opaskach bezpieczeństwa Senium Care, które zostały sparowane z Aplikacją. Aplikacja mobilna jest bezpłatna.
- Aplikacja mobilna udostępnia Użytkownikowi w celu informacyjnym dane zbierane przez opaskę bezpieczeństwa Senium Care, takie jak:
- pomiary pulsu, ciśnienia, saturacji, temperatury;
- stan baterii;
- liczbę kroków;
- lokalizację.
- Aplikacja mobilna zapewnia możliwość wykonywania połączeń na sparowaną z nią opaskę bezpieczeństwa.
- W Aplikacji mobilnej dostępna jest dokumentacjatech związana ze świadczeniem na rzecz Pacjenta usługi zdrowotnej (usługi teleopieki) oraz obowiązujące regulaminy, takie jak:
- niniejszy Regulamin Aplikacji Mobilnej „Senium Care”;
- Regulamin Świadczenia Usługi Teleopieki;
- Polityka Prywatności HRP Tech;
- Klauzula informacyjna dla Pacjenta korzystającego z usługi zdrowotnej;
- Klauzula informacyjna dla Osoby Upoważnionej przez Pacjenta korzystającego z usługi zdrowotnej.
- Dostęp do Aplikacji mobilnej jest powszechny, jednak aby móc korzystać z funkcjonalności Aplikacji należy założyć konto Użytkownika. Założenie konta odbywa się poza aplikacją mobilną i przeznaczone jest dla następujących kategorii Użytkowników:
- Pacjentów – tj. osób korzystających z usługi medycznej (usługi teleopieki) na podstawie odrębnej umowy z Administratorem i posiadających opaskę bezpieczeństwa Senium Care;
- Osób Upoważnionych przez Pacjenta – tj. osób wskazanych w odrębnej umowie z Administratorem jako Opiekunowie Pacjenta. Osoby te zostają upoważnione przez Pacjenta do uzyskiwania wszelkich informacji o świadczonej na rzecz Pacjenta usłudze medycznej, w tym za pośrednictwem Aplikacji mobilnej, w której udostępnianie są dane Pacjenta.
- Zasady korzystania z Aplikacji mobilnej
- Aplikacja mobilna dostępna jest do pobrania w następujących formach:
- poprzez sklep internetowy Google Play, dedykowany dla systemu Android;
- poprzez sklep internetowy App Store, dedykowany dla systemu iOS;
- poprzez kody QR umieszczone na pudełkach opasek bezpieczeństwa Senium Care, które kierują użytkownika do ww. sklepów internetowych.
- Do korzystania z Aplikacji mobilnej niezbędne jest założenie konta użytkownika na dedykowanym serwerze Administratora, które odbywa się na poziomie Administratora w następujących krokach:
- Pacjent/Osoba Upoważniona przez Pacjenta, po wcześniejszym zakupieniu usługi teleopieki, przekazuje niezbędne dane Administratorowi, w tym adres e-mail, na podstawie którego Administrator tworzy skonfigurowane odpowiednio ze świadczoną usługą konto w systemie dla Użytkownika. Adres e-mail Użytkownika jest niezbędny do utworzenia konta oraz korzystania z Aplikacji mobilnej.
- Na podany adres e-mail, Użytkownik otrzymuje wiadomość, zawierającą link aktywacyjny oraz opis procedury rozpoczęcia korzystania z Aplikacji mobilnej. Link przekierowuje Użytkownika do strony umożliwiającej zapoznanie się z treścią Regulaminu Aplikacji mobilnej „Senium Care” oraz Polityki Prywatności, które Użytkownik po zapoznaniu się z nimi musi zaakceptować, aby móc przejść do kolejnych kroków. Akceptacja Regulaminu Aplikacji mobilnej oraz Polityki Prywatności równoznaczna jest z zawarciem Umowy o świadczenie usługi elektronicznej w Aplikacji mobilnej pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem. Potwierdzając akceptację ww. dokumentów Użytkownik potwierdza również zapoznanie się z ich treścią i związanie wynikającymi z nich obowiązkami.
- Po akceptacji ww. dokumentów, Użytkownik zostaje przekierowany na stronę, na której może ustanowić własne, bezpieczne hasło. To hasło będzie wykorzystywane w procesie logowania do konta w Aplikacji mobilnej. Następnie Użytkownik loguje się w Aplikacji mobilnej za pomocą podanego adresu e-mail oraz ustanowionego hasła i uzyskuje dostęp do swojego konta w Aplikacji mobilnej.
- Usługodawca świadczy usługi elektroniczne na zasadach szczegółowo opisanych w niniejszym Regulaminie, dostępnym w Aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej pod adresem https://hrpcare.com.pl/ .
- Użytkownik ma możliwość podglądu na swoim koncie więcej niż jednej opaski bezpieczeństwa, o ile dostęp do takich danych uzyskał od każdego z Pacjentów, którzy są użytkownikami tych opasek.
- Zakazane jest :
- udostępnianie konta Użytkownika w Aplikacji mobilnej osobom trzecim; dane konto w Aplikacji mobilnej może być wykorzystywane tylko przez jednego Użytkownika, przy czym możliwe jest sparowanie wielu kont (należących do różnych Użytkowników) z tą samą Opaską Bezpieczeństwa Senium Care;
- dokonywanie wielokrotnej rejestracji tego samego Użytkownika w Aplikacji mobilnej,
- przenoszenie Konta Użytkownika na innego Użytkownika.
- Użytkownik może w każdym czasie odinstalować Aplikację mobilną ze swojego Urządzenia. Użytkownik może w każdym czasie wylogować się ze swojego konta w Aplikacji mobilnej.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji mobilnej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Administratora oraz osób trzecich. W szczególności zakazane jest:
- zamieszczanie i posługiwanie się danymi osobowymi innych osób oraz ich wizerunkami bez stosownej podstawy;
- zamieszczanie treści wulgarnych lub zawierających wulgaryzmy lub treści powszechnie uznanych za obraźliwe;
- propagowanie ustrojów totalitarnych, symboli z nimi związanych, nawoływanie do nienawiści lub popełnienia przestępstwa;
- dostarczanie szkodliwego oprogramowania;
- zamieszczanie treści propagujących używanie narkotyków, substancji psychoaktywnych, propagujących nadużywanie alkoholu lub uprawianie hazardu, a także jakichkolwiek innych zachowań, których propagowanie jest zabronione;
- zamieszczanie treści naruszających prawa własności intelektualnej osób trzecich;
- działanie o charakterze spamerskim, a także mające znamiona czynu nieuczciwej konkurencji lub nieuczciwej praktyki rynkowej;
- przeprowadzanie w stosunku do Aplikacji procesów z zakresu inżynierii wstecznej dekompilacji, dezasemblacji, odszyfrowania, demontowania, tłumaczenia, dekonstrukcji, adaptacji oraz stosowanie innych metod odkrywania kodu źródłowego bądź ingerowanie w Aplikację w jakikolwiek inny sposób;
- zakłócanie, blokowanie, przeciążanie, przerywanie, spowalnianie i utrudnianie normalnego funkcjonowania całości bądź części Aplikacji;
- zamieszczanie treści podważających dobre imię lub renomę Administratora lub osób trzecich;
- zamieszczanie odnośników do stron i plików zawierających treści zabronione.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treści zamieszczane przez siebie w Aplikacji. W przypadku umieszczania przez Użytkownika w Aplikacji treści zabronionych prawem lub Regulaminem, Administrator upoważniony jest do ich usunięcia, a także do wypowiedzenia na tej podstawie Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
- Niedozwolone jest przeprowadzanie w stosunku do Aplikacji jakichkolwiek testów penetracyjnych, testów bezpieczeństwa, próby łamania zabezpieczeń oraz zabroniona jest jakakolwiek działalność o charakterze hakerskim.
- W przypadku naruszenia przez Użytkownika któregokolwiek punktu Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Administrator może podjąć wszelkie prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć możliwość korzystania przez Użytkownika z Aplikacji i świadczonych za jej pośrednictwem Usług.
- Administrator niniejszym informuje, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem jest możliwość zainfekowania systemu teleinformatycznego przez tzw. wirusy, robaki i konie trojańskie. By uniknąć zagrożeń z tym związanych zaleca się, aby osoby korzystające z Internetu zainstalowały na swoim Urządzeniu oprogramowanie antywirusowe i na bieżąco je aktualizowały.
- Wymagania techniczne
- Aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich Użytkowników urządzeń mobilnych spełniających wskazane poniżej wymagania techniczne, którzy pobiorą Aplikację z odpowiedniego sklepu i prawidłowo uruchomią na Urządzeniu.
- Wymagania techniczne dla Urządzeń, na których zostanie zainstalowana Aplikacja mobilna:
- Google Play – system Android, wersja 4.4.4 lub wyżej;
- App Store – system iOS, wersja 5 lub wyżej;
- połączenie z Internetem;
- posiadanie skrzynki e-mail i aktywnego adresu e-mail.
- Ze względu na tempo rozwoju technologii, Administrator nie jest w stanie zapewnić dostępu do Aplikacji mobilnej dla urządzeń końcowych o popularności poniżej 1% ruchu globalnego, a także urządzeń przestarzałych lub niewspieranych przez producentów.
- Aplikacja i wszystkie jej funkcjonalności działają w trybie online, tj. kiedy w Urządzeniu Użytkownika jest włączony dostęp do Internetu.
- Użytkownik ponosi koszty związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu umożliwiającego korzystanie z Aplikacji mobilnej oraz oferowanych w nim usług, a także wszelkie koszty wynikające z korzystania z usług telekomunikacyjnych, w tym środków komunikacji elektronicznej, niezbędnych do korzystania
z powyższych, wg cennika operatora, świadczącego na rzecz Użytkownika usługi telekomunikacyjne,
w tym koszty transmisji danych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnych do korzystania z Aplikacji mobilnej. - Wszelkie aktualizacje Aplikacji mobilnej odbywają się z poziomu Administratora i udostępniane są Użytkownikowi bezpłatnie. Aktualizacje Aplikacji mobilnej odbywają się automatycznie. Każda aktualizacja wiąże się z koniecznością ponownego zalogowania przez Użytkownika na swoje konto. Aktualizacje powodować mogą zmianę lub utratę treści oferowanych w Aplikacji mobilnej.
- W przypadku pojawienia się problemów technicznych związanych z korzystaniem z Aplikacji, Użytkownik może zgłosić zaistniałą sytuację w jeden z następujących sposobów:
- pod numerem telefonu: +48 690 815 100;
- na adres e-mail: serwis@hrp.com.pl.
- Odpowiedzialność
- Administrator informuje, a Użytkownik akceptuje, że świadczone przez Administratora za pośrednictwem Aplikacji na rzecz Użytkownika Usługi mają charakter wyłącznie informacyjny.
- Administrator nie może zagwarantować pełnej ciągłości działania Aplikacji oraz zapobiec przerwom w jej dostępności dla Użytkownika, które mogą być spowodowane czynnikami wewnętrznymi, związanymi z rozbudową lub pracami konserwacyjnymi Aplikacji albo czynnikami zewnętrznymi, na które Usługodawca nie ma wpływu, w tym przerwom w dostępności Aplikacji spowodowanym działaniem siły wyższej.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany technicznych funkcji oraz zawartości Aplikacji.
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Umowy, wynikające z niespełnienia przez Użytkownika wymagań, określonych w niniejszym Regulaminie.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub uszczerbek na zdrowiu Pacjenta lub Użytkownika lub osób trzecich wynikające z korzystania z Aplikacji mobilnej, a w szczególności z nieprawidłowego jej użytkowania.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że żadna z usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji mobilnej w żadnym przypadku ani w żadnym zakresie nie zastępuje porady lekarskiej ani pomiarów i interpretacji pomiarów wykonywanych przez specjalistyczne urządzenia pomiarowe.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż pomiary wyświetlane w Aplikacji mobilnej, udostępniane przez opaskę bezpieczeństwa, mają charakter pomocniczy i poglądowy oraz nie zastępują pomiarów wykonywanych przez specjalistyczne urządzenia pomiarowe, a celem wykonywania pomiarów poprzez opaskę bezpieczeństwa jest wyłącznie wykrycie wskazań do wykonania badania kontrolnego na innym urządzeniu medycznym, w szczególności w placówce medycznej.
- Użytkownik zobowiązany jest do zabezpieczenia loginu i hasła dostępu do Aplikacji mobilnej przed dostępem osób nieuprawnionych. Skutki nieprawidłowego zabezpieczenia tych danych dostępowych obciążają Użytkownika.
- Użytkownik akceptuje, iż Administrator nie ponosi odpowiedzialności:
- za nieprawidłowości powstałe w wyniku nieodpowiedniego użytkowania Aplikacji mobilnej, w tym przez Użytkownika lub osoby trzecie;
- w przypadku podania przez Użytkownika Aplikacji mobilnej nieprawdziwych informacji dotyczących danych osobowych lub informacji zawierających błędy i omyłki pisarskie;
- za podjęte przez Użytkownika działania lub też skutki zaniechań w związku z uzyskanymi za pośrednictwem Aplikacji informacjami;
- za używanie przez Użytkownika w Aplikacji danych osobowych osób trzecich;
- za dane, informacje oraz materiały (w tym w szczególności dane osobowe Użytkownika lub osób trzecich udostępniane przez Użytkownika za pomocą Aplikacji;
- za przerwy w działaniu Aplikacji zarówno za te spowodowane czynnikami zewnętrznymi jak i za te spowodowane czynnikami wewnętrznymi;
- za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez operatorów telekomunikacyjnych, z którymi Użytkownik zawarł odpowiednie umowy;
- za niedziałanie lub nienależyte działanie Aplikacji na Urządzeniu Użytkownika niespełniającym wymagań technicznych;
- za ewentualne szkody oraz utracone przez Użytkownika korzyści poniesione przez Użytkownika spowodowane bezpośrednio lub pośrednio działaniem, nie działaniem lub też błędnym działaniem Aplikacji;
- za szkody spowodowane niezgodnym z Regulaminem lub niezgodnym z prawem wykorzystywaniem Aplikacji lub Urządzenia przez Użytkownika;
- za wszelkie skutki wynikające z przejęcia danych dostępu Użytkownika do Aplikacji (e-mail, hasło) przez osobę trzecią, jeżeli przejęcie to nastąpiło z przyczyn niezależnych od Administratora;
- za przerwy w działaniu Aplikacji wynikające z awarii spowodowanych wadliwym funkcjonowaniem sprzętu, oprogramowania lub łączy telekomunikacyjnych (systemów teleinformatycznych), których utrzymanie nie leży w gestii Administratora;
- za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, serwisów informatycznych lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Administratora;
- za brak możliwości świadczenia Usług z przyczyn technicznych zaistniałych po stronie zewnętrznych dostawców serwisów, z których Administrator korzysta przy realizacji Usług;
- za umieszczone w Aplikacji treści oraz materiały, w szczególności o charakterze reklamowym lub marketingowym niepochodzące od Usługodawcy, w tym dotyczące produktów oraz usług podmiotów trzecich;
- za zawartość i treści stron www, które nie są administrowane przez Administratora, a do których odnośniki zostały zamieszczone w Aplikacji.
- Informacje zawarte w Aplikacji nie są i w żadnym wypadku nie mogą być interpretowane jako oferta w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
- Reklamacje dotyczące usług elektronicznych
- Reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej w formie Aplikacji mobilnej, Użytkownik może składać w jeden z następujących sposobów:
- na adres e-mail: biuro@hrpcare.com.pl;
- listownie na adres korespondencyjny: HRP Tech Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź.
- W reklamacji, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Administratora.
- Reklamacje będą rozpoznawane przez Administratora w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie złożonych w terminie określonym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu. O ich rezultacie Administrator niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
- Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń, rozstrzyganie sporów
- Użytkownik będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Konsumentowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
- Ochrona danych osobowych
- W ramach Umowy dane osobowe Użytkownika przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95’/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) dla celów związanych ze sprzedażą Produktów i świadczeniem Usług.
- Administratorem danych osobowych Użytkownika jest HRP Tech.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w związku z:
- wykonaniem umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- realizacją przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym np. przepisów prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- realizacją prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym dochodzenie ewentualnych roszczeń, (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- realizacją innych celów na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Administrator zapewnia Użytkownikowi prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Użytkownik może skorzystać z uprawnienia do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora danych osobowych, prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przed jej wycofaniem.
- W celu realizacji swoich praw Użytkownik może kontaktować się z Administratorem:
- poprzez adres e-mail: biuro@hrpcare.com.pl;
- listownie na adres korespondencyjny: HRP Tech Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w załączonych do niniejszego Regulaminu: Polityce prywatności i klauzulach informacyjnych. Dokumenty te są dostępne na stronie internetowej pod odnośnikiem: https://hrpcare.com.pl/ .
- Postanowienia końcowe
- Administrator informuje, że zawartość i struktura Aplikacji mobilnej chronione są prawami autorskimi. Powielanie danych lub informacji, w szczególności wykorzystywanie umieszczonych w Aplikacji tekstów (także Regulaminu), jak również ich fragmentów oraz wszelkich innych utworów, w tym zdjęć, grafik, rysunków i filmów, w przypadkach innych niż wyraźnie dopuszczonych przez ustawę lub Regulamin, bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora jest zabronione.
- Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, w szczególności na skutek:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na Regulamin, skutkujących koniecznością zmodyfikowania regulaminów w celu zachowania zgodności z prawem;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
- zmiany warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
- konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
- zmiany danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
- konieczności przeciwdziałania nadużyciom;
- troski o poprawę obsługi Użytkownika.
- W przypadku zmiany Regulaminu, doręczenie Użytkownikowi nowej wersji Regulaminu odbywać się będzie poprzez umieszczenie jej w Aplikacji lub na stronie internetowej Administratora: https://hrpcare.com.pl/ .
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika, jeżeli Użytkownik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W przypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Użytkownik ma prawo odstąpienia od umowy w powyższym terminie.
- Postanowienia zmienionego wskutek dokonania zmian Regulaminu wiążą Użytkownika, jeżeli po uzyskaniu informacji o zmianach Użytkownik nie wypowie Umowy w terminie wskazanym w pk 10.4. poprzez odinstalowanie Aplikacji ze swojego Urządzenia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Administrator zastrzega możliwość sporządzenia dla konkretnych Usług regulaminów odrębnych od niniejszego. W razie obowiązywania takiego odrębnego regulaminu, postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się w zakresie nieuregulowanym odrębnymi regulaminami. Wszelkie odrębne regulaminy dotyczące Usługi/Usług są publikowane i na bieżąco aktualizowane na stronie https://hrpcare.com.pl/ .
- Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Użytkownik może w każdym czasie, nieodpłatnie korzystać z Regulaminu dostępnego w Aplikacji mobilnej. Użytkownik może także uzyskać wgląd do Regulaminu w siedzibie Administratora, jak również może zażądać wysłania go na swój adres e-mail. Ponadto, na żądanie Użytkownika przesłane na adres e-mail biuro@hrpcare.com.pl, Użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z załącznikiem w postaci Regulaminu zapisanego w formacie .pdf.
- Każda zmiana Regulaminu opatrzona jest datą jej opublikowania w Aplikacji mobilnej. Data opublikowania powyższej aktualnej treści Regulaminu:02.2025 r.