Teleopieka

Teleopieka stanowi jedną z najważniejszych gałęzi rozwoju HRP Care. Efektem wieloletniej pracy naszego zespołu jest powstanie systemu Novama by HRP.

Novama by HRP to system zapewniający teleopiekę i telemonitoring podstawowych parametrów życiowych użytkownika w czasie rzeczywistym. Poszczególne parametry są przesyłane poprzez sieć GSM na serwer, na którym zainstalowana jest aplikacja służąca bezpośrednio do monitorowania i analizy tych parametrów. Dzięki stałemu nadzorowi, Operator Telecentrum jest w stanie szybko wykryć wszelkie nieprawidłowości i podjąć działanie mające na celu kontakt z użytkownikiem i weryfikację jego stanu zdrowia, a w razie konieczności wezwanie odpowiednich służb.

Ponadto użytkownik w sytuacji zagrożenia, może sam wezwać pomoc naciskając przycisk alarmowy i łącząc się z numerem 112.

Niezależnie od reakcji służb, powiadomienie o naciśnięciu przycisku alarmowego wysyłane jest do Telecentrum i do wskazanego Opiekuna (osoba fizyczna lub np. opiekun z Ośrodka Opieki Społecznej), którzy to również mogą podjąć próbę udzielenia pomocy użytkownikowi. Dzięki wodoszczelności w klasie IP66, produkt może być stosowany w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych.